ERP-система - SoftInform
ERP-система
Комплексне рішення по управлінню ресурсами підприємства і бізнесом в цілому
"BAS ERP" - інноваційне рішення для побудови комплексних інформаційних систем управління діяльністю багатопрофільних підприємств з урахуванням кращих світових і вітчизняних практик автоматизації великого і середнього бізнесу.
ЗАМОВИТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ
ПРИЗНАЧЕННЯ “BAS ERP”
КЛЮЧОВІ ПЕРЕВАГИ

Завдяки комплексу технічних і функціональних нововведень система «BAS ERP» володіє декількома суттєвими перевагами

Підходить для будь-якої галузі
Для агропромислового комплексу, харчової промисловості, будівництва, нерухомості, проектного бізнесу, металургії, ремонтного виробництва, енергетики, житлово-комунального господарства, транспорту, поліграфії, лісозаготівлі та інших сфер.
Робота через інтернет і на мобільних пристроях
Використовуючи цю систему, можна в єдиному корпоративному «хмарі» здійснювати моніторинг і аналіз діяльності підприємства.
Невисока вартість володіння
У порівнянні з зарубіжними аналогами «BAS ERP» впроваджується в 1,5-2 рази швидше, вимагаючи вдвічі менше трудових ресурсів.
Багатоплатформність
Система підтримує найбільш поширені типи ОС і СУБД: Linux, Windows, Mac OS, PostgreSQL, MS SQL Server, IBM DB2, Oracle Database.

Високий рівень безпеки

В системі реалізовані принципи розмежування і контролю доступу до даних.

Гнучкість і підтримка відкритого ПЗ
«BAS ERP» легко адаптується під конкретну специфіку бізнес-процесів і будь-які нововведення в організації.
ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ
Моніторинг та аналіз показників діяльності підприємства
Для контролю і аналізу цільових показників діяльності підприємства можна використовувати дані монітора цільових показників. Система цільових показників - приладова панель управління для менеджерів підприємства всіх рівнів.
Управління виробництвом
Ключовими цілями процесами управління виробництвом є: висока якість обслуговування клієнтів, гнучка система оперативного управління і ефективне використання виробничих ресурсів і зниження собівартості.
Управління витратами та розрахунок собівартості
Прикладне рішення дозволяє відображати матеріальні, трудові і фінансові витрати. Оцінка витрат в грошовому вираженні забезпечує порівнянне відображення споживання різних ресурсів за напрямками діяльності.
Управління фінансами
Казначейство - система, що дозволяє ефективно управляти грошовими коштами, що знаходяться в касах, на банківських розрахункових, валютних, спеціальних та депозитних рахунках, і здійснювати контроль над платежами організацій.
Бюджетування
В рамках бюджетування вирішується одна з основних задач управління підприємством - комплексна оцінка ефективності використовуваних бізнес-моделей. Ключовими можливостями бюджетування є моделювання перспективних фінансових станів підприємства.
Бухгалтерський та податковий облік
Для цілей регламентованого обліку підприємство описується як організаційна структура, основними об'єктами якої виступають організації (юридичні особи) і підрозділи (служби, відділи, цехи і т. п.).
Управління відносинами з клієнтами (CRM)
Управління відносинами з клієнтами, відоме також як CRM або Customer Relationship Management, є невід'ємною функціональною частиною сучасної комплексної інформаційної системи підприємства.
Управління продажами
Для управління продажами прикладне рішення надає наступні можливості: задати правила продажу індивідуальні для клієнта або типові для сегментів клієнтів, виставити комерційні пропозиції клієнтам, відобразити потреби клієнтів в покупці товарів, в послузі ...
Управління закупівлями
Для управління закупівлями передбачені різні можливості: підбір постачальників товарів, різні умови закупівель, підтримка різних схем прийому товарів від постачальника, різні варіанти формування замовлень постачальникам і контроль їх виконання ...
Управління персоналом і розрахунок заробітної плати
Підтримуються різні можливості по управлінню персоналом і зарплатою: ведення штатного розкладу, ведення графіків роботи і відпусток, облік робочого часу співробітників, формування фонду оплати праці, оформлення прийомів, перекладів, звільнень співробітників ...
Управління складом і запасами
Для процесу управління складом передбачені наступні можливості: використання робочих ділянок для поділу складських зон; поділ областей зберігання відповідно до складськими групами (молоко, риба, морозиво, меблі і т. п.);
Організація ремонтної діяльності
Ключовими цілями процесу управління ремонтною діяльністю є: підвищення готовності обладнання до роботи, зниження витрат на підтримку його працездатності, установка єдиних регламентів забезпечення і фінансування ремонтних робіт.
Сумісне використання з “BAS Документообіг КОРП”
Спільне використання з «BAS Документообіг КОРП» заощадить час і позбавить від переходу з однієї інформаційної бази в іншу: в картках іншій конфігурації або додатку будуть доступні гіперпосилання, що забезпечують доступ до будь-яких облікових даних з «BAS Документообіг КОРП»: приєднані файли, процеси, завдання, історії листування і т.д.
Потрібна консультація спеціаліста?
Зв'яжіться з нашим менеджером. Він докладно відповість на всі Ваші запитання.
Отримати консультацію
Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.