СУПРОВІД
НАБІР ПОСЛУГ ТАРИФНИЙ ПЛАН
МІНІ СТАНДАРТ КОМФОРТ ON-LINE
Лінія консультацій 1 год. Без обмежень Без обмежень Без обмежень
Оновлення для програми
+ + + +
Доступ до довідкової інформації на сайті its.1c.ua
В обмеженому обсязі
+ + +
Використання системи миттєвого зв'язку з фахівцем підтримки Коннект
+
+ + +
Очні і відеосемінари щодо змін в законодавстві та їх відображення в програмах, доступ до відеоматеріалів (Лекторій)
-
+
+
+
Дистанційний доступ до встановлених ПП через Інтернет
(Сервіс Лінк), бази
- 2 4 +
Установка оновлень для конфігурацій, грн / год
600 1 база 2 бази Без обмежень
Звіт - програма здачі звітності, грн / міс
102 + + +
Обмін юридично значимими електронними документами
(Сервіс ЕДО (базовий)), грн / міс
51 51 + +
Програма M.E.Doc - 1 юридична особа, грн / міс *
162 162 + +
Індивідуальні рішення від компанії (звіти. Обробки), грн / міс
50 45 + +
Консультація аудитора, 1 консультація / рік
540 + + +
Індивідуальні консультації з ведення обліку (з аналізом бази даних, Звіт), грн / год
600 + + +
Розробка або доопрацювання: звітів, друкарських форм, документів, довідників. Налаштування обміну даними, адміністрування і розширення функціоналу, створення резервної копії, тестування і виправлення, установка оновлень, призначення прав доступу) грн / год 660 600 580 540
- - - по дог.
Бізнес-сніданок
- - - +
Вартість супроводу, грн
МІСЯЦ 500 700 950 по дог.
ПІВРІЧЧЯ 2400 3450 5100 по дог.
РІК 4500 6450 9450 по дог.
ПОНАД ПАКЕТНИХ ПОСЛУГ 600 600 580 540

* МІНІМАЛЬНИЙ ТЕРМІН 3 МІС. ПРИ ОФОРМЛЕННІ НА 12 МІСЯЦІВ – ЗНИЖКА 20%

РІВЕНЬ ПОСЛУГ
ЧАС РЕАКЦІЇ ЧАС ВИРІШЕННЯ ПИТАННЯ МІНІ СТАНДАРТ КОМФОРТ ON-LINE
НИЗЬКИЙ повинна бути вирішена, але не є критичною 40 годин 32 години 24 години 18 годин
СЕРЕДНІЙ проблема є серйозною, але дозволяють перемикати або інший спосіб обходу - 24 години 18 годин 16 годин
ВИСОКИЙ проблема критична, але не настільки, щоб переходити в авральний режим - - 10 годин 8 годин
НАЙВИЩИЙ всі зацікавлені особи лишають свої справи і починають вирішувати цю проблему. Зазвичай робота ведеться в авральному (цілодобовому) режимі - - - 4 години
СПОСІБ КОМУНІКАЦІЇ
Конект + + + +
Телефон + + + +
E-mail + + + +
Персональна лінія консультацій - - - +
Кількість відповідальних співробітників з боку замовника 1 2 3 по дог.

 

 

 

Потрібна консультація спеціаліста?
Зв'яжіться з нашим менеджером. Він докладно відповість на всі Ваші запитання.
Отримати консультацію
Відгуки наших клієнтів
Тетяна Карпенко
Гол.бухгалтер, ДП "Криворізьке ХПП" ДАК Хліб України

Автоматизований облік (1С:Підприємство) на нашому підприємстві введено з січня 2011року, з типовою конфігурацією «Бухгалтерський облік». В грудні 2011 року прийнято рішення перейти на нову конфігурацію «Управління елеватором для України», гак як вона об’єднує бухгалтерський облік та оперативний облік зернового складу.

Для нього ми скористалися послугами ТОВ «СофтІнформ» і задоволені кінцевим результатом.

Працівники компанії професіонали своєї справи. Всі питання пов’язані з бухгалтерським, податковим за оперативним обліком зернового складу вирішувалися на високому професійному рівні. Співпраця з цією фірмою допомогла максимально відійти від ручної праці та повністю автоматизувати процес зернового обліку на елеваторі.

Відгук

Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.