Готель, редакція 2 для автоматизації готелів та пансіонатів - SoftInform
Готельний бізнес
Готель, редакція 2
Ціна: 9 000,00

Презентація

“Готель, редакція 2” призначена для автоматизації готелів та пансіонатів. Програма дозволяє підвищити ефективність роботи готелю, надаючи власникам та керівникам широкий спектр інструментів для управління та аналізу, а співробітникам – нові можливості для продуктивної роботи.

Рішення дозволяє легко та зручно контролювати завантаження номерів, оформлювати взаєморозрахунки з гостями та контрагентами, планувати і бронювати заходи, планувати і контролювати роботу покоївок.

Комплект спеціалізованих звітів допомагає швидко отримувати достовірну інформацію за ключовими показниками роботи готелю, аналізувати продажі в різних аналітичних розрізах (готель, контрагент, договір, номер, вид розміщення та ін.)

Готель, редакція 2

“Готель, редакція 2” – це ефективно:
  • Висока якість обслуговування
  • Строгий контроль доходів і витрат
  • Оперативне управління номерним фондом
  • Скоординована робота співробітників
  • Широкий набір інструментів для планування
  • Комплексний облік: від рушники в номері до вилки в ресторані
“Готель, редакція 2” – це зручно:
  • Ергономічний і сучасний інтерфейс простий і зрозумілий для співробітників
  • Оптимізація основних бізнес-процесів
  • Скорочення часу обслуговування клієнтів за рахунок використання налагоджених процесів програми
  • Надання об’єктивної інформації про діяльність компанії
  • Захист комерційної інформації, розмежування користувачів за рівнем доступу до інформації
  • Ніяку інформацію не потрібно вводити більше одного разу. Раніше введена інформація автоматично з’являється в ланцюжках залежних документів
“Готель, редакція 2” – це функціонально:

Управління номерним фондом:

  • Облік по всім готелям в одній базі
  • Поділ «готельних» і «не готельних» підрозділів
  • Деталізований облік по корпусам
  • Облік за типами номерів (стандарт, люкс, напівлюкс та ін.)
  • Визначення «Типу розміщення» (місце, номер, 2 + 1 та ін.)
  • Історія зміни статусу номера
  • Блокування номерів (ремонт, прибирання)
  • Автоматичний нічний аудит
  • Контроль дій персоналу

Розрахунки і взаєморозрахунки:

  • Гнучкий розрахунок тарифів з урахуванням різних показників
  • Взаєморозрахунки з гостями і контрагентами
  • Готівкові і безготівкові розрахунки
  • Облік договорів і взаєморозрахунків з контрагентами і турфірмами
  • Налаштування знижок і пільг
  • Закриття харчування гостя в ресторані «На номер»
  • Контроль телефонних переговорів
  • Нарахування туристичного збору
Розміщення:

  • Інформація про кожного гостя: паспортні дані, контакти, характеристики (чорний список, щедрість і ін.)
  • Історія гостя по наданим послугам, платежах, параметрам проживання
  • Підбір номери за різними параметрами
  • Розміщення по путівці
  • Розміщення по броні і від стійки
  • Видача та активізація електронної карти доступу в номер
  • Реєстрація іноземних громадян
Бронювання:

  • Бронювання на номер або за типом номера
  • On-line бронювання
  • Групове, індивідуальне бронювання
  • Пошук броні за номером броні, прізвища гостя, ваучером, датою передбачуваних виїздів і заїздів, періоду бронювання
  • Історія змін бронювання
  • «Тарифний калькулятор» – оперативний розрахунок вартості броні
  • Контроль оплати броні
Рух грошових коштів:

  • Планування надходження грошових коштів в касу або на р / с
  • Оформлення і друк «прибуткових» і «Витратних» касових ордерів
  • Друк «Чека на оплату» на фіскальний реєстратор
  • Рознесення «платіжок» і «Банківських виписок»
  • Формування «Авансових звітів»
Замовлення заходів:

  • Єдине розклад зайнятості приміщень (сауна, більярд, фітнес-зал, масажний кабінет, spa)
  • Виставлення рахунків для оплати замовлених заходів
  • Друк підтвердження замовлення заходи
  • Автоматичний розрахунок вартості оренди приміщень

Формування звітів:

  • Номерний фонд: шахматка, звіт про стан номерного фонду, історія проживання, завантаження номерів, графік заїзду, відомості про які проживають, звіт для покоївок та ін.
  • Фінансові: взаєморозрахунки, доходи і витрати, управлінський баланс, динаміка заборгованості та ін.
  • Аналітичні: аналіз цін, ABC / XYZ- аналіз покупців, аналіз джерел реклами та ін.

Робота з обладнанням:

  • Система тарифікації телефонних розмов WinTarif
  • Системи доступу в номери:
  • Norveq (VingCard)
  • Onity
  • фіскальні реєстратори
  • Зчитувачі магнітних і proximity карт
  • POS-термінали
  • авторизатор платежів
Особливості ліцензування

Програмний продукт «Готель, редакція 2» забезпечує роботу прикладного рішення на одному робочому місці в один момент часу.

Для роботи програми необхідна наявність встановленої платформи «1С: Підприємство 8». В основній поставці програмного продукту «Готель, редакція 2» платформи немає. Ліцензії на платформу «1С: Підприємство 8» можна придбати окремо.

Готель, редакція 2
9 000,00
Готель, редакція 2. Основна поставка на 5 робочих місць
23 750,00
Готель, редакція 2. Додаткова ліцензія на 1 робоче місце
5 500,00
Готель, редакція 2. Додаткова ліцензія на 5 робочих місць
21 500,00
Готель, редакція 2. Додаткова ліцензія на 10 робочих місць
39 000,00
ЦІНА
ЗАМОВИТИ ПРОГРАМУ:
Готель, редакція 2
Потрібна консультація спеціаліста?
Зв'яжіться з нашим менеджером. Він докладно відповість на всі Ваші запитання.
Отримати консультацію
Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.
Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.