Управління інформаційними технологіями
ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства

Ціна: 6 000,00

“ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства” (КОРП, ПРОФ, СТАНДАРТ) — універсальні рішення для організації комплексного управління процесами у сфері інформаційних технологій. ITIL створено на основі кращих світових практик надання ІТ-послуг. Спеціалізоване рішення дозволяє ефективно і з мінімальними витратами керувати ІТ-підрозділом, службою технічної підтримки, call-центром, організувати роботу зі зверненнями клієнтів, заявками співробітників, вести облік обладнання та програмного забезпечення, сформувати каталог сервісів і визначити їх вартість, вести аналіз подій під час експлуатації обладнання, виявляти вузькі місця в ІТ-інфраструктурі компанії, контролювати ІТ-бюджет і багато іншого.

Рішення призначене для підвищення ефективності роботи підприємств, сферою діяльності яких є:

  • консалтинг в галузі інформаційних технологій;
  • системна інтеграція;
  • технічна підтримка (Service Desk);
  • а також для компаній будь-якої галузі, успішна робота яких багато в чому залежить від злагодженого й безперебійного функціонування ІТ-інфраструктури.

Впроваджуючи ITIL, компанія отримує комплексне рішення для створення й автоматизації системи управління ІТ. Адаптація рішення під специфіку бізнес-процесів компанії здійснюється на рівні налаштувань, без потреби вносити зміни в код конфігурації, що знижує вартість впровадження й супроводу.

Ефективна робота ІТ-підрозділу з використанням рішення стає конкурентною перевагою компанії, базою для розвитку і зростання бізнесу.

Використання рішення дозволяє

Компаніям-провайдрам ІТ-послуг:

  • Керівникам компанії: керувати ІТ-інфраструктурою за допомогою ефективного професійного інструменту з уже сформованими на підставі передових практик процесами і їх взаємозв’язками, виявляти резерви і вдосконалювати якість послуг, що надаються, оптимізувати ІТ-процеси, підвищити конкурентоспроможність компанії на ринку завдяки використанню передових методик управління ІТ.
  • Керівникам проектів, менеджерам з послуг: контролювати якість ІТ-послуг, що надаються клієнтам; здійснювати моніторинг ефективності співробітників; представляти замовнику звіти про надані сервіси у зручній формі.
  • Інженерам служби супроводу: ефективно виконувати завдання з надання ІТ-сервісів клієнтам, реалізовувати проекти впровадження та супроводу, використовуючи зручний професійний інструмент; оперативно опрацьовувати звернення.

Компаніям-користувачам ІТ-послуг:

  • Керівникам компанії: знизити витрати на інформаційні сервіси й підтримку ІТ-інфраструктури; отримати обгрунтування витрат на ІТ та ефективний ІТ-сервіс як основу для розвитку бізнесу; забезпечити відповідність основних ІТ-процесів потребам бізнесу; підвищити прозорість і вимірність роботи ІТ-служби, зацікавленість ІТ-підрозділу в наданні якісного сервісу; підвищити задоволеність клієнтів компанії завдяки отриманню ними додаткових зручностей у разі звернення в службу техпідтримки.
  • ІТ-директору: встановити взаємовідносини між ІТ-службою та бізнес-підрозділами компанії за принципом “клієнт — замовник”, обгрунтувати запити на фінансування сервісів необхідної якості; вести облік наявних ресурсів; ефективно планувати роботи, активи й бюджет; здійснювати автоматизований аудит і аналіз стану ІТ-ресурсів, визначати проблемні місця; оперативно усувати збої і скоротити час можливих простоїв через проблеми в ІТ; наочно представляти результати роботи керівництву компанії; оптимізувати роботу з зовнішніми контрагентами.
  • Керівнику служби технічної підтримки: організувати ефективну роботу ІТ-фахівців; автоматизувати обробку звернень користувачів в умовах постійно зростаючих інформаційних потоків.
  • ІТ-фахівцям, системним адміністраторам: отримувати чіткі завдання; бачити доступність ресурсів, оперативно проводити інвентаризацію, переміщення обладнання; оперативно розв’язувати проблеми користувачів, використовуючи автоматизовану обробку заявок.
  • Бухгалтерам: вести облік програмного забезпечення й устаткування як об’єктів основних засобів у єдиній базі регламентованого обліку.
  • Співробітникам компанії (користувачам ІТ-послуг): отримувати якісні ІТ-послуги в задані терміни; користуватися зрозумілою системою подачі заявок для вирішення ІТ-задач.
Функціональні можливості
Функціональність (Процеси ITIL)   Стандарт ПРОФ КОРП
 Управління фінансами   –  +  +
 Ресурсно-Фінансова модель послуги   –  –  +
 Управління каталогом послуг  +  +  +
 Управління рівнем обслуговування   +  +  +
Управління доступністю  –  +  +
 Перетворення послуг   +/-  +  +
 Управління активами й конфігураціями   +/-  +  +
 Управління релізами й розгортанням   +/-  +  +
 База знань   +  +  +
Управління інцидентами + + +
Управління проблемами + +
Управління подіями + +
Управління доступом + + +
Виконання запитів + +
Управління потужностями +
Управління безперервністю послуг +
Управління постачальниками +
Управління безпекою +
Управління взаємовідносинами зі споживачами +


ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства СТАНДАРТ
6 000,00

ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства ПРОФ
29 700,00

ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП
64 500,00

ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП, клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
1 500,00

ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП, клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
6 900,00

ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП, клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
12 600,00
ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП, клієнтська ліцензія на 20 робочих місць
22 890,00

ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП, клієнтська ліцензія на 50 робочих місць
54 900,00

ЦІНА
ЗАМОВИТИ ПРОГРАМУ:
ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства
Потрібна консультація спеціаліста?
Зв'яжіться з нашим менеджером. Він докладно відповість на всі Ваші запитання.
Отримати консультацію
Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.
Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.