Управління торгівлею для України . Для торгового підприємства - SoftInform
1С:Підприємство 8
Управління торгівлею для України
Ціна: 8 400,00

Демоверсія

Програмний продукт “Управління торгівлею для України” – це сучасний інструмент для підвищення ефективності бізнесу торгового підприємства. Рішення дозволяє:

  • збільшити продуктивність праці всіх служб торгового підприємства;
  • працювати з оперативною інформацією, яка відбиває поточний стан підприємства на даний момент часу;
  • швидко і в зручній формі одержувати звіти для прийняття рішень на різних рівнях.

Можливості програми Управління торгівлею для України

“Управління торгівлею для України” редакція 3.1 автоматизує наступні напрямки торговельної діяльності:

  • планування та план-фактний аналіз продажів і закупівель;
  • управління продажами (включаючи оптову, роздрібну та комісійну торгівлю);
  • управління поставками;
  • управління складськими запасами, зокрема адресним складом за простою або ордерної схемою;
  • управління відносинами з постачальниками та замовниками;
  • управління замовленнями покупців і внутрішніми замовленнями підрозділів;
  • самообслуговування клієнтів через web;
  • правління взаємодією з клієнтами через торгових представників;
  • обробка претензій;
  • управління грошовими коштами, зокрема формування платіжного календаря;
  • облік і аналіз комерційних витрат;
  • управління взаєморозрахунками з замовниками, постачальниками і підзвітними особами;
  • аналіз цін і управління ціновою політикою;інтеграція з торговим обладнанням;
  • інтеграція з “Бухгалтерією для України”, “Роздріб для України”;
  • моніторинг та аналіз ефективності торговельної діяльності.
 
Переваги
Відділ продажу Відділ закупівель

Менеджери з продажу

  • Планують продажу за своїм клієнтам/товарним групам на підставі статистики продажів за попередні періоди;
  • Ведуть базу потенційних і реальних клієнтів, сегментують клієнтську базу за різними ознаками (за регіонами, XYZ- і ABC-класифікації, за видами діяльності та інше);
  • Фіксують контакти та передпродажні переговори;
  • Обробляють замовлення покупців з усією супутньою інформацією (планові дати, оплати, відвантаження, умови поставки, ціни, знижки);
  • Погоджують виконання замовлень з відділом закупівель;
  • Контролюють надходження товарів під замовлення покупців;
  • Аналізують оплати та стан взаєморозрахунків за своїми клієнтами;
  • Ініціюють відвантаження.

Керівник відділу

  • Аналізує план/факт продажів і прибутковість продажів компанії в різних аналітичних розрізах (за підрозділами, відповідальними менеджерами, товарними групами, постачальниками тощо)
  • Аналізує контакти клієнтів
  • Аналізує клієнтську базу за різними ознаками (за регіонами, XYZ- і ABC-класифікації, за видами діяльності та інше)
  • Аналізує стану замовлень і взаєморозрахунків
  • Аналізує оборотність і прибутковість товарів, використовує аналітичні звіти для ведення пріоритетних товарів/товарних груп.

Відділ маркетингу

  • Можливість реалізації цінової політики: формування ціни і знижки, контроль за дотриманням цін, збереження та аналіз інформації про ціни конкурентів;
  • Управління відносинами з покупцями;
  • Сегментація.

Менеджери із закупівель

  • Моніторять потреби відділу продажів в товарах на закупівлю (який необхідний товар і коли);
  • Ведуть і контролюють оборотність товарів;
  • Аналізують попит на товари: які позиції мають підвищений попит або навпаки є ходовими;
  • Планують закупівлі (ранжуючи їх за товарними групами або постачальникам), для забезпечення незатовареності складу і, в той же час, забезпечувати потреби підприємства необхідними товарами своєчасно;
  • Автоматично формують замовлення: відбір для кожного виду товару постачальника, який надає найбільш вигідні умови щодо ціни, наявності та доставки;
  • Фіксують явки на витрачання грошових коштів.

Керівник відділу закупівель

  • Контролює менеджерів із закупівель;
  • Моніторить поточні і підсумкові плани підрозділу щодо закупівель;
  • Контролює і планує взаєморозрахунки з постачальниками, контролює виконання договірних зобов’язань за строками поставки, за кількістю поставлених, у межах договорів, товарів або матеріалів. 
Керівник підприємства Відділ бухгалтерії 
  • Має можливість бачити повну картину стану справ на підприємстві в звіті «Рапорт Керівникові», при чому, він бачить цю інформацію незалежно від того, знаходиться він в офісі або за його межами. Отримує інформацію у вигляді листа електронною поштою.
  • Керівник тримає руку на пульсі і постійно контролює стан взаєморозрахунків з постачальниками і замовниками, виконані замовлення, затовареність складу, наявність дебіторської та кредиторської заборгованості, поточну прибутковість за цими товарами, стан за наявністю грошових коштів і доступність товарів на складах;
  • Можливість контролювати роботу менеджерів за низкою показників: хто приносить максимальний прибуток, у кого найбільше спілкування з клієнтами, у кого найбільше невиконаних замовлень, у кого більша чи менша дебіторська або кредиторська заборгованості, хто і як уміє працювати із заборгованостями.
  • Бачить список затверджених заявок на витрачання грошових коштів і одним натисненням кнопки робить заповнене доручення, далі заповнює вивантаження платежів в систему «Клієнт-банк» і формує бухгалтерські проводки.
  • Відсутність необхідності введення первинних документів, оскільки: менеджери із закупівель вводять в систему інформацію про надходження товарів, менеджери з продажу — видаткові накладні, комірники — інформацію про рух товарів зі складів, виробничий відділ фіксує витрачені товари документами і податковими накладними, а випущену продукцію — документами і звітами виробництва за зміну. Бухгалтеру необхідно лише перевірити наявність і повноту документів, проконтролювати автоматичне заповнення рахунків, за якими формуються бухгалтерські проводки, та затвердити документ до формування бухгалтерських проводок, тобто провести з бухгалтерського та податкового обліку;
  • Зручні і прості форми для відображення первинних документів або для контролю цих документів;
  • Зручні форми стандартних звітів, для контролю проводок за рахунками, таким як оборотно-сальдова відомість, картка рахунку тощо;
  • Відповідальний за ведення податкового обліку аналізує відхилення сум з податкового та бухгалтерського обліку. Завдяки тому, що в стандартних звітах (аналіз рахунку, оборотно-сальдова на рахунку та ін) відразу видно суму за конкретною витраті бухгалтерського обліку, суму за цією ж витратою видно і за податковим обліком. Таким чином, контролювати розбіжності стає гранично просто. 

Складський відділ

  

Співробітники складського відділу

Інструмент для ведення карток складського обліку (прибуткові, видаткові, складські ордери).

Керівник складського відділу

  • Контролює рух на складі в оперативному торговому календарі;
  • Контролює фактичні рухи на складі;
  • Аналізує розбіжності і визначає відповідальних, за кожним з розбіжностей;
  • Контролює ключові показники роботи складу, такі як оборотність товарів. 
 
Управління торгівлею для України базова версія
2 240,00
Управління торгівлею для України
8 400,00
ЦІНА
ЗАМОВИТИ ПРОГРАМУ:
Управління торгівлею для України
Потрібна консультація спеціаліста?
Зв'яжіться з нашим менеджером. Він докладно відповість на всі Ваші запитання.
Отримати консультацію
Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.
Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.