Управління виробничим підприємством для України - SoftInform
1С:Підприємство 8
Управління виробничим підприємством для України
Ціна: 99 000,00

«Управління виробничим підприємством для України» — комплексне рішення, що охоплює основні контури управління і обліку на виробничому підприємстві. Воно створює єдиний інформаційний простір для відображення фінансово-господарської діяльності підприємства, охоплюючи основні бізнес-процеси. У той же час рішення чітко розмежовує доступ до збереженої інформації, а також можливості тих або інших дій залежно від статусу працівників.

Управління виробничим підприємством

 
Продукт для автоматизації виробничого підприємства

Рішення «Автоматизація промислового підприємства холдингу» («Управління виробничим підприємством для України») — унікальне і затребуване на ринку прикладних рішень, що належать до систем ERP-класу, яке дозволяє охопити всі потреби управління і обліку на виробничих підприємствах.

 
Чому компанії вибирають «Управління виробничим підприємством»?

Діяльність компанії стає більш наочною, контрольованою і керованою за рахунок роботи всіх відділів, що роблять вплив на роботу виробничого підприємства в єдиній інформаційній базі.

Типове рішення дозволяє використовувати РАУЗ (розширену аналітику обліку витрат) — новий механізм обліку собівартості запасів і витрат. Використання РАУЗ дозволяє скоротити час розрахунку собівартості в 6-7 разів; проводити документи «заднім числом» і це не впливає на правильність ведення обліку запасів і витрат; не виконувати ресурсомісткі процедури перепроведения документів перед регламентними операціями закриття періоду.
Автоматичний розрахунок собівартості забезпечує керівництво достовірною інформацією про структуру витрат. Завдяки зручним звітам можна бачити реальний стан компанії і планувати її роботу на довгу перспективу.
«Управління виробничим підприємством» має низку переваг:

  • Дозволяє вести оперативний облік виробництва, керувати витратами і своєчасно приймати управлінські рішення.
  • Планувати роботи: розподіляти трудові ресурси і ефективно завантажувати виробничі потужності.
  • Дозволяє оперативно управляти виробничим циклом.
  • Дозволяє формувати спеціалізовані виробничі звіти.
  • Дозволяє вести комплексний аналіз діяльності підприємства.
  • Дозволяє розраховувати собівартість продукції і надавати звіти про собівартість виробленої продукції: бланки калькуляції; таблиця розрахунків розподілу непрямих витрат.
  • Скорочує обсяги паперового документообігу на підприємстві.
  • Дозволяє оцінювати ефективність виробництва.
  • Спрощення та прискорення процесів формування регламентованої звітності.

 

Як автоматизувати підприємство?

1. Визначити цілі автоматизації

У нас є досвід автоматизації виробничих підприємств на базі різних програмних продуктів «1С:Підприємство 8». Ми готові зустрітися і разом визначити цілі і пріоритети впровадження, вибрати систему, яка буде базою для автоматизації бухгалтерського обліку. Зазвичай ми проводимо 1-2 зустрічі, в якій беруть участь: фінансовий директор, бухгалтер, начальник кадрової служби та інші зацікавлені співробітники зі сторони підприємства, а також консультанти центру впровадження СофтІнформ.

2. Розробити сценарій автоматизації та детальний план-графік робіт з впровадження системи

Для вибору сценарію необхідно передпроектне обстеження: аналіз бізнес-процесів, опитування персоналу тощо. Після цього складається детальний план-графік і сценарій (концепція) майбутньої автоматизації.

3. Навчити користувачів системи

В ході реалізації проектів з автоматизації різних підприємств України, фахівцями центру впровадження СофтІнформ була розроблена спеціальна методика навчання, яка дозволяє користувачам, навіть найпочатковішого рівня, освоїти роботу в системі в найкоротші терміни.

4. Безпосередньо впровадити програмний продукт

В ході впровадження ПП Управління виробничим підприємством для України проводиться розробка технічної документації, доробка типової конфігурації “1С:Підприємство 8” відповідно до потреб саме вашого підприємства, проводиться підготовка і передача даних з розрізнених і застарілих програм в централізовану базу.

5. Перехід до експлуатації автоматизованої системи

Проводиться дослідна експлуатація, в ході якої користувачі закріплюють навички, отримані в процесі навчання. Після цього починається промислова експлуатація. Фахівці СофтІнформ супроводжують всі дії користувачів.

6. Перехід до супроводу проектного рішення

Результати проекту

Підприємство отримує повністю автоматизовані ключові виробничі, управлінські та бухгалтерські бізнес-процеси. Як наслідок, зменшується кількість рутинних операцій, підвищується продуктивність праці співробітників, а саме підприємство стає більш конкурентоспроможним і підвищує свою вартість на ринку.

Функціональні можливості
  • Управління даними про вироби
  • Ціноутворення
  • Управління взаєморозрахунками
  • Управління запасами
  • Управління обладнанням
  • Управління продажами
  • Управління роздрібною торгівлею
  • Управління закупівлями
  • Замовлення постачальникам
  • Управління виробництвом
  • Розрахунки з підзвітними особами
  • Управління грошовими коштами
  • Бюджетування
  • Бухгалтерський облік
  • Податковий облік
  • Розрахунок зарплати
  • Управління персоналом
  • Регламентована звітність
  • Облік за міжнародними стандартами
  • Отримання аналітичної інформації
  • Сервісні можливості

 

Переваги програми “Управління виробничим підприємством для України”

Відділ продажу

Менеджери з продажу

  • Планують продажу за своїм клієнтам/товарним групам на підставі статистики продажів за попередні періоди;
  • Ведуть базу потенційних і реальних клієнтів, сегментують клієнтську базу за різними ознаками (за регіонами, XYZ- і ABC-класифікації, за видами діяльності та інше);
  • Фіксують контакти та передпродажні переговори;
    Обробляють замовлення покупців з усією супутньою інформацією (планові дати, оплати, відвантаження, умови поставки, ціни, знижки);
  • Погоджують виконання замовлень з відділом закупівель;
  • Контролюють надходження товарів під замовлення покупців;
  • Аналізують оплати та стан взаєморозрахунків за своїми клієнтами;
  • Ініціюють відвантаження.

Керівник відділу продажу

  • Аналізує план/факт продажів і прибутковість продажів компанії в різних аналітичних розрізах (за підрозділами, відповідальними менеджерами, товарними групами, постачальниками тощо)
  • Аналізує контакти клієнтів
  • Аналізує клієнтську базу за різними ознаками (за регіонами, XYZ- і ABC-класифікації, за видами діяльності та інше)
  • Аналізує стану замовлень і взаєморозрахунків
  • Аналізує оборотність і прибутковість товарів, використовує аналітичні звіти для ведення пріоритетних товарів/товарних груп.  

Відділ закупівель

Менеджери із закупівель

  • Моніторять потреби відділу продажів в товарах на закупівлю (який необхідний товар і коли);
  • Ведуть і контролюють оборотність товарів;
  • Аналізують попит на товари: які позиції мають підвищений попит або навпаки є ходовими;
  • Планують закупівлі (ранжуючи їх за товарними групами або постачальникам), для забезпечення незатовареності складу і, в той же час, забезпечувати потреби підприємства необхідними товарами своєчасно;
  • Автоматично формують замовлення: відбір для кожного виду товару постачальника, який надає найбільш вигідні умови щодо ціни, наявності та доставки;
  • Фіксують явки на витрачання грошових коштів.

Керівник відділу закупівель

  • Контролює менеджерів із закупівель;
  • Моніторить поточні і підсумкові плани підрозділу щодо закупівель;
  • Контролює і планує взаєморозрахунки з постачальниками, контролює виконання договірних зобов’язань за строками поставки, за кількістю поставлених, у межах договорів, товарів або матеріалів. 

Складський відділ

Співробітники складського відділу

  • Інструмент для ведення карток складського обліку (прибуткові, видаткові, складські ордери).
  • Керівник складського відділу
  • Контролює рух на складі в оперативному торговому календарі;
  • Контролює фактичні рухи на складі;
  • Аналізує розбіжності і визначає відповідальних, за кожним з розбіжностей;
  • Контролює ключові показники роботи складу, такі як оборотність товарів.

 Виробничий підрозділ

  • Фіксує витрачені для виробництва матеріали і вироблену готову продукцію з урахуванням зворотних відходів;
  • Контролює стан справ на виробництві: обсяг незавершеного виробництва, обсяг браку, обсяг випущеної продукції за періодами. 

 Відділ бухгалтерії

Бухгалтер з банку

  • Бачить список затверджених заявок на витрачання грошових коштів і одним натисненням кнопки робить заповнене доручення, далі заповнює вивантаження платежів в систему «Клієнт-банк» і формує бухгалтерські проводки.

Бухгалтер з основних засобів

  • Веде чіткий облік усіх основних засобів, що знаходяться на балансі підприємства і виконує операції з ОС, регламентовані законом: облік надходження нових ОС, введення в експлуатацію, зношення, індексація на експлуатацію, передача в ремонт, приймання з ремонту, фіксація виконаних ремонтів або модернізації ОС, фіксація передачі та продажу ОС тощо;
  • Кожна подія, що стосується ОС, відображається у відповідній друкованій формі, затвердженій українським законодавством;
  • Картки ОС формуються автоматично.

Бухгалтер з матеріалів

  • Не вводить документи з руху матеріалів. За цю функцію несуть відповідальність менеджери, комірники, працівники виробничого відділу. Бухгалтер контролює правильність заповнення документів, їхнє своєчасне надання, відповідність даних;
  • Має набір звітів, які полегшують процес контролю даних із руху матеріалів та інших запасів на підприємстві.

Бухгалтер за обліком виробництва

  • Засоби ведення обліку прямих і непрямих виробничих витрат. Автоматичний розподіл непрямих витрат за продукцією і конкретно за номенклатурними групами продукції;
  • Допомога в розрахунку собівартості продукції та надання звітів за собівартістю виробленої продукції, таких як: бланки калькуляції продукції, таблиця розрахунків розподілу непрямих витрат. При цьому бухгалтер може не хвилюватися, що вироблену продукцію, випущену в середині місяця за плановою собівартістю, вже продано. Система під час розподілу витрат і формуванні фактичної вартості продукції, знайде всі продані партії і прокоректує собівартість реалізації. Таким чином, облік в системі буде абсолютно правильним. Ніяких додаткових дій з боку бухгалтера не потрібно.

Бухгалтер/розраховувач із ЗП

  • Робота розраховувача полегшується і зводиться до безпосереднього розрахунку заробітної плати за рахунок використання даних із підсистем кадрового обліку;
  • Якщо на підприємстві використовується додаткові види нарахувань, розраховувач самостійно створює формули для їхнього розрахунку, що створює незалежність від будь-яких програмістів. Співробітник самостійно управляє методами розрахунку заробітної плати, які прийняті на підприємстві;
  • Розрахунок лікарняних, відпускних та інших видів розрахунків, пов’язаних із необхідністю обчислення середньої заробітної плати за великі періоди, автоматично розраховується системою. При цьому враховується і стаж працівників, відпрацьований на підприємстві, і статистика нарахувань, невиходів;
  • Простий введення документів коригування, який допомагає сторнувати неправильні записи. Приміром, розраховувач помилився під час нарахування заробітної плати і в наступному періоді виявив цей прорахунок. Він легко виправляє помилку, шляхом введення документа коригування. В результаті, система автоматично відсторнує неправильні записи з правильними позначками про періоди помилки та її виправлення. Важливо, що вимоги законодавства при цьому будуть дотримані без великих витрат часу з боку розраховувача;
  • Автоматично формуються форми регламентованої звітності, такі як «Форма-1ДФ», декларація з податку на доходи фізичних осіб, звіти про єдиний соціальний податок, а також статистичні звіти з праці.

Головний бухгалтер

  • Автоматичне формування і заповнення повного набору стандартно-регламентованої звітності — бухгалтерський баланс, звіт про фінансові результати, декларацію про прибуток, звіти про єдиний податок, розрахунки акцизного збору та інші. Завдяки системі «Звіт» можна не тільки формувати ці звіти, але і підписувати їх електронним підписом та надсилати в електронному вигляді в необхідні органи.

Для відділу бухгалтерії в цілому

  • Відсутність необхідності введення первинних документів, оскільки: менеджери із закупівель вводять в систему інформацію про надходження товарів, менеджери з продажу — видаткові накладні, комірники — інформацію про рух товарів зі складів, виробничий відділ фіксує витрачені товари документами і податковими накладними, а випущену продукцію — документами і звітами виробництва за зміну. Бухгалтеру необхідно лише перевірити наявність і повноту документів, проконтролювати автоматичне заповнення рахунків, за якими формуються бухгалтерські проводки, та затвердити документ до формування бухгалтерських проводок, тобто провести з бухгалтерського та податкового обліку;
  • Зручні і прості форми для відображення первинних документів або для контролю цих документів;
  • Зручні форми стандартних звітів, для контролю проводок за рахунками, таким як оборотно-сальдова відомість, картка рахунку тощо;
  • Відповідальний за ведення податкового обліку аналізує відхилення сум з податкового та бухгалтерського обліку. Завдяки тому, що в стандартних звітах (аналіз рахунку, оборотно-сальдова на рахунку та ін) відразу видно суму за конкретною витраті бухгалтерського обліку, суму за цією ж витратою видно і за податковим обліком. Таким чином, контролювати розбіжності стає гранично просто.

 

 Кадрова служба

  • Повноцінний кадровий облік, як штатних працівників, так і сумісників, а також співробітників, працюючих за договорами цивільно-правового характеру;
  • Ведення штатного розкладу організації;
  • Зберігання історії штатних розкладів, що дає доступ до додаткової інформації та можливість додаткового аналізу з попередньої діяльності;
  • Зберігання стандартної і додаткової кадрової інформації. Наприклад, облік даних про військовозобов’язаних і, в той же час, легко формуються друкарські форми для надання у військкомат;
  • Ведення додаткової докладної інформації по кожному з працівників. Наприклад, дані про розміри одягу співробітників для підготовки спеціалізованої форми;
  • Табелі формуються автоматично, на підставі введених первинних документів, таких як кадрові документи, переміщення, невиходи, лікарняні листи тощо. 

Фінансовий відділ

Керівника відділу

  • Інструмент спостереження і аналізу грошових коштів, які необхідні співробітникам. Керівник може затвердити, відхилити або відкласти будь-якого з платежів і проаналізувати поточну ситуацію платіжного календаря — чи вистачає грошей підприємству або передбачається касовий розрив. Таким чином, з’являється можливість оптимально використовувати грошові кошти підприємства.

 

Управління виробничим підприємством для України
99 000,00

Управління виробничим підприємством для України. Комплект на 10 користувачів клієнт-сервер
141 300,00

ЦІНА
ЗАМОВИТИ ПРОГРАМУ:
Управління виробничим підприємством для України
Потрібна консультація спеціаліста?
Зв'яжіться з нашим менеджером. Він докладно відповість на всі Ваші запитання.
Отримати консультацію
Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.
Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.