FlyDoc для електронного документообігу юридично значущими документами
FlyDoc – це сервіс, який представляє собою модуль, який вбудовується в системи для автоматизації бізнесу (“1С:Підприємство 8”, BAS, UA-Бюджет) та дозволяє обмінюватися юридично значимими електронними документами з користувачами програм FlyDoc, FREDO ДокМен, M.E.Doc, СОТА, через сервер обміну електронними документами ПТАХ. Сервіс підтримує роботу з електронними цифровими підписами (ЕЦП) всіх акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), в тому числі і з безкоштовними ЕЦП від Державної Фіскальної Служби України.
Основні функціональні можливості сервісу FlyDoc
- Створення, підписання, відправка, отримання, узгодження і відхилення електронних документів.
- Створення електронних документів на підставі документів системи для автоматизації бізнесу.
- Створення документів в системі для автоматизації бізнесу на підставі вхідних електронних документів.
- Зв’язок і контроль відповідності облікових документів систем для автоматизації бізнесу і електронних документів.
- Групове підписання і відправка електронних документів.
- Створення, підписання і відправка електронних документів за розкладом.
- Перевірка сертифікатів і установка відмітки часу при підписанні електронних документів.
- Автоматичне отримання електронних документів.
- Відображення факсиміле на електронних документах.
Переваги сервісу FlyDoc
- Проста інтеграція в системи для автоматизації бізнесу (1С:Підприємство 8, BAS,UA-Бюджет). Підвищує ефективність роботи і знижує витрати на підтримку єдиної системи автоматизації бізнесу.
- Повністю відкритий код. Можливість доробки під індивідуальні вимоги та особливості документообігу на підприємстві.
- Звичний і зручний інтерфейс. Робота з електронними документами здійснюється в звичній системі автоматизації без необхідності додаткового навчання користувачів роботі в іншій програмі.
- Зберігання електронних документів в єдиній базі даних системи автоматизації. Підготовка, підпис, відправка, отримання та зберігання електронних документів здійснюється з корпоративної системи автоматизації без необхідності додаткового обміну з іншими програмами електронного документообігу, що забезпечує єдиний стандарт резервного копіювання та збереження даних.
- Робота із сервісом здійснюється з будь-якого робочого місця, де встановлена система автоматизації, починаючи від локального комп’ютера і закінчуючи “хмарковим” сервісом.
- Гнучка система налаштування прав доступу. Розмежування прав доступу до електронних документів засобами системи для автоматизації дає можливість налаштовувати доступ користувачів до типів електронних документів і дій з ними.
- Обмін з будь-яким клієнтом електронного документообігу (в т.ч. FREDO ДокМен M.E.Doc, СОТА), що використовують сервер електронного документообігу ПТАХ.
Позиціонування різних сервісів електронного документообігу
Сервіс FREDO ДокМен – це готове недороге програмне рішення на операційній системі Windows для електронного документообігу, інтегроване з типовими конфігураціями на платформі 1С:Підприємство. Зберігання юридично значимих електронних документів здійснюється безпосередньо в програмі FREDO. Сервіс зручний для невеликих компаній з простим і необ’ємний внутрішнім документообігом.
Сервіс FlyDoc вимагає попередньої інтеграції в систему автоматизації і призначений для середніх і великих компаній зі складним внутрішнім документообігом і великою кількістю співробітників, які працюють з електронними документами. Зберігання електронних документів (в т.ч. і юридично значущих) здійснюється безпосередньо в системі автоматизації і відповідно може працювати в будь-якій операційній системі (Microsoft Windows, Linux, Mac OS X) і базі даних (Microsoft SQL Server, PostgreSQL, IBM DB2, Oracle Database), з якими працює сервер і клієнт платформи.
FlyDoc для електронного документообігу юридично значущими документами