ПУБЛІКАЦІЇ
20.03.2020
Підтримка користувачів BAS доступна для ВСІХ!
Центр Впровадження та автоматизації СофтІнформ відкриває доступ до власної лінії консультацій та підтримку українському бізнесу в період тимчасових труднощів не залежно з ким Ви уклали договір.
Не зважаючи на те, що ми працюємо у віддаленому режимі, та за допомогою інструментів комунікації в Інтернеті та різних сучасних технологій ми можемо забезпечити своєчасну підтримку. Автоматизована система приймання звернень (телефоном, поштою, з нашого сайту) гарантує, що ваше звернення не залишиться поза увагою.
Спробуйте і самостійно оціните якість лінії підтримки BAS в СОФТІНФОРМ!
Як отримати консультацію:
- Зверніться до нас за допомогою:
- пошти - hotline@softinform.com.ua
- зі звернення з нашого сайту - www.softinform.com.ua
- телефоном: +38 (066) 289-87-03 +38 (066) 289-87-02 +38 (067) 190-98-11 +38 (067) 190-98-63
- надайте для отримання консультації наступну інформацію:
- Прізвище та ім'я
- Назва компанії
- Регістраційний номер програмного продукту
- ЄДРПОУ
УВАГА! Консультації здійснюються користувачам у яких на момент звернення діючий договір ІТС.
* Компанія залишає за собою право обмежувати кількість консультацій користувачам.
Потрібна консультація спеціаліста?
Зв'яжіться з нашим менеджером. Він докладно відповість на всі Ваші запитання.
Отримати консультацію
ПІДПИСАТИСЯ НА НОВИНИ: