Інформаційно-технологічний супровід (ІТС)
(ІТС) від компанії «СофтІнформ» – комплексне надання користувачам продуктів «BAS» сервісів і послуг, спрямованих на підтримку рішень автоматизації в актуальному і працездатному стані протягом дії договору.
Ми надаємо регулярний та безперервний супровід усіх користувачів, яке передбачає розвиток функціоналу, надання інформаційної та консультаційної підтримки в залежності від обраного тарифу.
Тарифні плани для рішення GES (елеваторні конфігурції) за посиланням https://elevator.com.ua/support
Чому варто працювати саме з нашою компанією
Завдяки нашим фахівцям (відділу програмістів з багаторічними досвідом, знаннями, а також виключно сертифікованим консультантам-аналітикам з великим стажем роботи) всі клієнти нашої компанії отримують:
- оперативну установку оновлень для будь-яких типових (недоопрацьованих) конфігурацій протягом 5-ти робочих днів з моменту виходу нового релізу;
- оперативну установку оновлень для будь-яких нетипових (доопрацьованих) конфігурацій від 1-го до 7-ми робочих днів (в залежності від розміру поновлення) після виходу нового релізу;
- якісні та індивідуальні розробки та доопрацювання звітів, друкарських форм, документів, довідників спеціально під кожного клієнта згідно запиту;
- настройку миттєвого обміну даними між конфігураціями або декількома базами однієї конфігурації;
- розширення функціоналу (можливостей програмного продукту клієнта);
- створення резервних копій для оперативного відновлення даних при виникненні несправностей;
- тестування блоків програми, доробок і т.п. на помилки і миттєве їх виправлення;
- на вимогу клієнта призначаємо права доступу певним особам (повні або обмежені);
- індивідуальний підхід надання консультацій щодо ведення обліку.
НАБІР ПОСЛУГ | ТАРИФНИЙ ПЛАН | |||
---|---|---|---|---|
СТАНДАРТ | КОМФОРТ | КОМПЛЕКС | ON-LINE (ІНДИВІДУАЛЬНИЙ) | |
Лінія консультацій СофтІнформ, з типових програмних продуктів, хв./день | 30 | 60 | 90 | За домовленістю |
Доступ до оновлень типових конфігурацій програм (portal.bas-soft.eu) |
+ | + | + | + |
Встановлення спеціалістами СофтІнформ оновлень для типових конфігурацій |
1 база | 2 бази | 3 бази | 4 бази |
Доступ до довідкової інформації (its.bas-soft.eu) 24/7 |
+ | + | + | + |
Очні і відеосемінари щодо змін в законодавстві та їх відображення в програмах (Лекторій) |
очні - 2 особи; відео - 1 особа | очні - 2 особи; відео - 1 особа | очні - 2 особи; відео - 1 особа | За домовленістю |
Сервіс для автоматичного оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації (регістри, довідники, класифікатори, курси валют; календар бухгалтера) в типових конфігураціях (RDI Service) | Безкоштовно | Безкоштовно | Безкоштовно | Безкоштовно |
Програма здачі звітності (FREDO-Звіт) |
1 юр.особа | 1 юр.особа | 1 юр.особа | 1 юр.особа |
Персональні письмові відповіді на запитання від експертів і аудиторів з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку (Консультація аудитора), 12 консультацій / рік |
Безкоштовно | Безкоштовно | Безкоштовно | Безкоштовно |
Обмін юридично значимими електронними документами (Сервіс FREDO-ДокМен), грн / міс |
Безкоштовно | Безкоштовно | Безкоштовно | Безкоштовно |
Індивідуальні рішення від компанії (звіти. Обробки), грн / міс |
50 | Безкоштовно | Безкоштовно | Безкоштовно |
Індивідуальні консультації з ведення обліку, год. / міс |
2 години | 3 години | 8 годин | За домовленістю |
Розробка або доробка: звітів, друкарських форм, документів, довідників. Налаштування обміну даними між декількома конфігураціями або декількома базами однієї конфігурації. Адміністрування та розширення функціоналу програмних продуктів, створення резервних копій програм. Тестування доробок та усунення недоліків (багів). Встановлення оновлень (понад тарифний пакет). Призначення прав доступу певним особам за бажанням клієнта. Будь-які інші види робіт, грн / год | 1400 | 1400 | 1400 | 1400 |
Вирішення питань за допомогою програм дистанційного підключення для віддаленого доступу до ПК клієнта | 1200 | + | + | + |
Пактум. Контрагент для автоматизованого заповнення карток контрагентів на 3 місяці |
720 | 720 | 720 | + |
FlyDoc для електронного документообігу юридично значущими документами |
7800 | 7800 | 7800 | + |
Вартість супроводу продуктів BAS | ||||
---|---|---|---|---|
ПРОФ. 3 МІСЯЦІ, грн. з ПДВ | 3600 | - | - | - |
ПРОФ. 6 МІСЯЦІВ, грн. з ПДВ | 6480 | - | - | - |
ПРОФ. 12 МІСЯЦІВ, грн. з ПДВ | 11880 | - | - | - |
Вартість супроводу продуктів GES (GrainElevatorSoft) | ||||
---|---|---|---|---|
ПІВРІЧЧЯ, грн. | 19300 | 22000 | 50400 | За домовленістю |
РІК, грн. | 36300 | 41400 | 93600 | За домовленістю |
РІК (ПОМІСЯЧНА ОПЛАТА), грн. | 3500 | 4000 | 9000 | За домовленістю |
РІВЕНЬ ПОСЛУГ | ||||
---|---|---|---|---|
ЧАС РЕАКЦІЇ РІВЕНЬ ПРОБЛЕМИ | СТАНДАРТ | КОМФОРТ | КОМПЛЕКС | ON-LINE (ІНДИВІДУАЛЬНИЙ) |
НИЗЬКИЙ проблема не є критичною, вирішується спеціалістами в порядку черги | 40 годин | 32 години | 24 години | 18 годин |
СЕРЕДНІЙ проблема є важливою, вирішується спеціалістами протягом доби або раніше | - | 24 години | 18 годин | 16 годин |
ВИСОКИЙ проблема є серйозною, вирішується спеціалістами в найближчий час | - | - | 10 годин | 8 годин |
НАЙВИЩИЙ проблема є критичною, вирішується спеціалістами в першу чергу | - | - | - | 4 години |
СПОСІБ КОМУНІКАЦІЇ | ||||
---|---|---|---|---|
Месенджер | + | + | + | + |
Телефон | + | + | + | + |
+ | + | + | + | |
Персональна лінія консультацій | - | - | - | + |
Кількість відповідальних співробітників з боку замовника | 1 | 2 | 3 | За домовленістю |