оптимізація
документообігу
Отримайте розроблений регульований механізм роботи з документами: створення, обмін і зберігання файлів
Настає момент, коли ви вирішуєте автоматизувати роботу з документами на вашому підприємстві. Це відбувається з різних причин: наприклад, щоб скоротити терміни узгодження і прийняття рішень, не втрачати документи і завжди мати їх під рукою, перевіряти виконавську дисципліну. Для цього потрібен хороший інструмент і перевірена методика його використання.
ЗАМОВИТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ
Оптимізувати документообіг

Що таке “BAS Документообіг“?

 

  • Сучасна ECM-система (Enterprise Content Management) з широким набором можливостей для управління бізнес-процесами і спільною роботою співробітників.
  • Перевірені методики і практики, які допоможуть організувати електронний документообіг, налагодити процеси, забезпечити контроль виконання завдань, регламентувати управлінську діяльність і підвищити її ефективність.

Переваги

Оптимальне співвідношення ціна-якість

– Прозора вартість всіх компонент програми
– Всі функціональні можливості входять в комплект поставки і не вимагають додаткової оплати.
– Оновлення в рамках підписки на ІТС. Їх можна завантажити і встановити самостійно або звернутися за допомогою до партнера.
– Ліцензування за кількістю активних ліцензій, а не за кількістю робочих місць

Методична і інформаційна підтримка

– Методична підтримка користувачів по ІТС
– Функціональність програми постійно розвивається, з’являються нові можливості, раз в півроку виходять нові редакції.
– Навчальні курси
– Типові інструкції
– Демо-бази у відкритому доступі

 

Відповідність національним стандартам

– Дозволяє автоматизувати бізнес-процеси організаційно-розпорядчого документообігу, згідно з основними постановами та законами, що регулюють ведення діловодства та документообігу в Україні

Безпека і гнучке налаштування прав доступу

– Безпека доступу через Інтернет
– Підтримка протоколу ССЛ
– Аудит лог всіх дій користувачів
шифрування файлів
– Передача прав підлеглих керівникам
– Політики доступу

Сучасна платформа

– Весь код конфігурації відкритий і може бути змінений на впровадженні.
– На ринку праці багато технічних фахівців, які володіють платформою і конфігурацією
– Сучасний ергономічний інтерфейс
– Інтеграційні можливості
– Обробка даних на різних мовах (Unicode)

Безкоштовне мобільний додаток

– Ви зможете продовжити роботу навіть при відсутності з’єднання з Інтернет.
– Дозволяє обробляти пошту і відправляти нові листи прямо з мобільного пристрою.
– Є можливість виконувати свої завдання і направляти нові доручення співробітникам.
– Передбачено погодження та затвердження документів разом з доданими до них файлами.

 

Ключові можливості

 

Робота з договірними документами:

  • Підготовка по шаблону
  • Автозаповнення реквізитами
  • Регістрація і погодження
  • Багатосторонні договори
  • Контроль повернення і передачі
  • Автоматичне подовження
  • Аналіз договірної роботи

Управління документами:

  • Облік вхідної і вихідної кореспонденції, ОРД
  • Контроль виконання
  • Електронний підпис
  • Потокове сканування та штрихкодування
  • Архівне зберігання та пошук

Ефективне управління процесами:

  • Готові шаблони погодження, розгляду, затвердження та інше
  • Просте проектування
  • Автоматичний запуск
  • Ієрархія процесів
  • Контроль термінів
  • Моніторинг і аналітика

Звичний та функціональний поштовий клієнт:

  • Автоматична обробка пошти
  • Зберігання історії переписки
  • Прив’язка листів до документів
  • Виконання задач по пошті
  • Відгук та перенаправлення листів
  • Загальна адресна книга з фото
  • Бистрий пошук листів

 Облік і планування робочого часу:

  • Особисті і загальні календарі
  • Облік відсутності співробітників
  • Делегування повноважень
  • Щоденні звіти
  • Автоматичний хронометраж
  • Аналіз трудовитрат по видам діяльності

Проектний облік і контроль виконання:

  • Облік даних в розрізі проектів
  • Планування і виконання проектних задач, звітність
  • Завантаження з MS Project
  • Діаграма Ганта
  • Облік трудовитрат по проектам
  • Контрольні точки проекту 

 Інструменти для сумісної роботи:

  • Підготовка внутрішніх, зовнішніх та протокольних заходів
  • Бронювання приміщень
  • Контроль виконання пунктів протоколів
  • Колективне обговорення та голосування на форумі

Інтеграція з будь-якими рішеннями:

  • Безшовна інтеграція з рішеннями BAS
  • Автоматична синхронізація даних
  • Побудова територіально-розподілених систем
  • СВД, ЕДО 

Доступ з різних пристроїв:

  • Безкоштовний мобільний клієнт
  • Рішення для роботи на планшетах
  • Робота через веб-браузер
  • Віддалена робота без прив’язування до робочого місця 

 

ЦІНА
ЗАМОВИТИ ПРОГРАМУ:
Оптимізувати документообіг
Потрібна консультація спеціаліста?
Зв'яжіться з нашим менеджером. Він докладно відповість на всі Ваші запитання.
Отримати консультацію
Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.