Отримайте розроблений регульований механізм роботи з документами: створення, обмін і зберігання файлів
Настає момент, коли ви вирішуєте автоматизувати роботу з документами на вашому підприємстві. Це відбувається з різних причин: наприклад, щоб скоротити терміни узгодження і прийняття рішень, не втрачати документи і завжди мати їх під рукою, перевіряти виконавську дисципліну. Для цього потрібен хороший інструмент і перевірена методика його використання.
Сучасна ECM-система (Enterprise Content Management) з широким набором можливостей для управління бізнес-процесами і спільною роботою співробітників.
Перевірені методики і практики, які допоможуть організувати електронний документообіг, налагодити процеси, забезпечити контроль виконання завдань, регламентувати управлінську діяльність і підвищити її ефективність.
Переваги
Оптимальне співвідношення ціна-якість
– Прозора вартість всіх компонент програми
– Всі функціональні можливості входять в комплект поставки і не вимагають додаткової оплати.
– Оновлення в рамках підписки на ІТС. Їх можна завантажити і встановити самостійно або звернутися за допомогою до партнера.
– Ліцензування за кількістю активних ліцензій, а не за кількістю робочих місць
Методична і інформаційна підтримка
– Методична підтримка користувачів по ІТС
– Функціональність програми постійно розвивається, з’являються нові можливості, раз в півроку виходять нові редакції.
– Навчальні курси
– Типові інструкції
– Демо-бази у відкритому доступі
Відповідність національним стандартам
– Дозволяє автоматизувати бізнес-процеси організаційно-розпорядчого документообігу, згідно з основними постановами та законами, що регулюють ведення діловодства та документообігу в Україні
Безпека і гнучке налаштування прав доступу
– Безпека доступу через Інтернет
– Підтримка протоколу ССЛ
– Аудит лог всіх дій користувачів
шифрування файлів
– Передача прав підлеглих керівникам
– Політики доступу
Сучасна платформа
– Весь код конфігурації відкритий і може бути змінений на впровадженні.
– На ринку праці багато технічних фахівців, які володіють платформою і конфігурацією
– Сучасний ергономічний інтерфейс
– Інтеграційні можливості
– Обробка даних на різних мовах (Unicode)
Безкоштовне мобільний додаток
– Ви зможете продовжити роботу навіть при відсутності з’єднання з Інтернет.
– Дозволяє обробляти пошту і відправляти нові листи прямо з мобільного пристрою.
– Є можливість виконувати свої завдання і направляти нові доручення співробітникам.
– Передбачено погодження та затвердження документів разом з доданими до них файлами.
Ключові можливості
Робота з договірними документами:
Підготовка по шаблону
Автозаповнення реквізитами
Регістрація і погодження
Багатосторонні договори
Контроль повернення і передачі
Автоматичне подовження
Аналіз договірної роботи
Управління документами:
Облік вхідної і вихідної кореспонденції, ОРД
Контроль виконання
Електронний підпис
Потокове сканування та штрихкодування
Архівне зберігання та пошук
Ефективне управління процесами:
Готові шаблони погодження, розгляду, затвердження та інше
Просте проектування
Автоматичний запуск
Ієрархія процесів
Контроль термінів
Моніторинг і аналітика
Звичний та функціональний поштовий клієнт:
Автоматична обробка пошти
Зберігання історії переписки
Прив’язка листів до документів
Виконання задач по пошті
Відгук та перенаправлення листів
Загальна адресна книга з фото
Бистрий пошук листів
Облік і планування робочого часу:
Особисті і загальні календарі
Облік відсутності співробітників
Делегування повноважень
Щоденні звіти
Автоматичний хронометраж
Аналіз трудовитрат по видам діяльності
Проектний облік і контроль виконання:
Облік даних в розрізі проектів
Планування і виконання проектних задач, звітність
Завантаження з MS Project
Діаграма Ганта
Облік трудовитрат по проектам
Контрольні точки проекту
Інструменти для сумісної роботи:
Підготовка внутрішніх, зовнішніх та протокольних заходів
Бронювання приміщень
Контроль виконання пунктів протоколів
Колективне обговорення та голосування на форумі
Інтеграція з будь-якими рішеннями:
Безшовна інтеграція з рішеннями BAS
Автоматична синхронізація даних
Побудова територіально-розподілених систем
СВД, ЕДО
Доступ з різних пристроїв:
Безкоштовний мобільний клієнт
Рішення для роботи на планшетах
Робота через веб-браузер
Віддалена робота без прив’язування до робочого місця
ЦІНА
ЗАМОВИТИ ПРОГРАМУ:
Оптимізувати документообіг
Потрібна консультація спеціаліста?
Зв'яжіться з нашим менеджером. Він докладно відповість на всі Ваші запитання.