ПУБЛІКАЦІЇ

БЕЗШОВНА ІНТЕГРАЦІЯ BAS ERP З ФОРПОСТ.ACTIVEX

ІНТЕГРАЦІЯ BAS ERP

Багатьом компаніям необхідна інтеграція BAS ERP з автоматичними системами зчитування даних з датчиків та обладнання. Однією з систем читання з датчиків є Forpost. ActiveX, що випускається КОДА.
 
Ми створили надбудову для BAS, яка легко працює з Forpost. ActiveX. Стежить за станом датчиків, контролює рух транспортних засобів по вагам.
 
У програмному рішенні автомобіль рухається поетапно, зчитуючи на кожному етапі дані магнітної карти або штрих-коду. В відео докладно описано про те, як система зчитує дані з датчиків на вагах, щоб контролювати правильне знаходження автомобіля на платформі, вага зчитується на основі результатів обстеження датчика стабілізації ваги, а потім керує світлофорами.
 
Як використовувати ордерну систему в складському обліку читайте  -> ОРДЕРНА СХЕМА В BAS ERP/КУП/УТ

Опис інтеграції BAS і Форпост. ActiveX

1. Призначення розробки.

  • Реалізувати можливість налаштування автомобільних ваг для роботи в різних режимах (в'їзд/виїзд/реверс)
  • Автоматизувати процес приймання/відвантаження в системі за допомогою сканера штрих-кодів.  Інтеграція BAS ERP з системою Forpost. ActiveX виробництва КОДА для управління світлофора та захоплення ваги.

2. Вимоги до додаткового програмного забезпечення.

  • Автоматизація процесу прийняття
  • Автоматизація процесу відвантаження
  • Контроль наповнення довідника «номер транспортного засобу» відповідно до вказаних правил
  • Контроль наповнення довідника «водіїв» за вказаними правилами
  • Встановлення ваг для в'їзду/виїзду/реверсі
  • Візуалізація етапу "В'їзд".
  • Візуалізація етапу "Виїзд"
  • Керування світлофорами
  • Автоматична фіксація ваги в документі ТТН

Опис інтегрованої системи

Опис початкового етапу при вступі:
  • Ваговий на робочому місці натискає кнопку "Дозволити в'їзд", на вагах, на яких потрібно зважувати автомобіль. Зелене світло на світлофорів загоряється і автомобіль починає в'їзд на ваги.
  • Після перетину передніх коліс транспортного засобу датчику положення, вмикається червоне світло на світлофорі.
  • Вірне розташування автомобіля на вагах між позицією датчиків виконується шляхом інтеграції BAS ERP в поєднанні з КОДА з використанням датчиків позицій:
    • Правильне положення-Якщо автомобіль не перетинає датчики, а вага не дорівнює 0;
    • Неправильне положення-якщо вага не дорівнює нулю і щонайменше, перетинає один з датчиків;
    • Неправильне положення-якщо вага нульова і обидва датчики не перетинаються.
  • Датчик котрий перетинають на табло при змінює колір з зеленого на червоний.
  • Поки автомобіль не вірно розташований на вагах, у вагаря він показаний червоним кольором.  Вагар повинен відрегулювати положення автомобіля на вагах.
  • Коли положення автомобіля на вагах буде відрегульовано, тобто положення датчиків і ваги будуть стабільними протягом 90 секунд, за допомогою сканера штрих-кодів або кнопки "Виконати", автомобіль буде переходити на наступний етап брутто зважування.
  • Автоматична фіксація ваги в документі ТТН.
  • Після отримання ваги необхідно натиснути кнопку "Прийняти".
  • Після запису документу ТТН та проходження етапу "Зважування" вмикається зелений сигнал світлофору, котрий дозволяє виїзд з вагів. 
  •  Коли датчики позиції стабільний і вага 0 на протязі 90 секунд, на світлофорі зелене світло зміниться на червоне.
Так працює інтеграція BAS ERP з автоматичними системами зчитування даних з датчиків і обладнання.
 
Наше спеціалізоване рішення для зернопереробних підприємств -> GrainElevatorSoft
Потрібна консультація спеціаліста?
Зв'яжіться з нашим менеджером. Він докладно відповість на всі Ваші запитання.
Отримати консультацію
Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.