Пактум.Контрагент для автоматизованого заповнення карток контрагентів
Сервіс Пактум.Контрагент дозволяє заповнити (актуалізувати) інформацію про контрагента в системі автоматизації підприємства на підставі даних відкритих державних реєстрів.
Функціональні можливості сервісу Пактум.Контрагент
• перевірка за кодом ЄДРПОУ (ДРФО) наявності контрагента у відкритих державних реєстрах;
• автоматизоване заповнення картки контрагента відповідно до введеного кодом ЄДРПОУ (ДРФО) даними, що містяться у єдиних державних реєстрах: назва, юридична адреса, телефон, керівник, дані про систему оподаткування;
• заповнення картки контрагента доступно як з форми створення картки контрагента у довіднику, так і з форми створення первинного документа – рахунку, накладної, акту виконаних робіт.
Переваги сервісу Пактум.Контрагент
• Інтеграція сервісу з типовими конфігураціями, що не вимагає додаткових налаштувань.
• Можливість натисканням однієї кнопки перевірити за кодом ЄДРПОУ (ДРФО) наявність контрагента у відкритих державних реєстрах і створити нову картку (або актуалізувати дані в існуючій) контрагента у вашій системі автоматизації бізнесу.
• Виключення помилок під час ручного введення даних і зниження ризиків зазначення неправильних реквізитів в документах;
• Доступність сервісу з будь-якого робочого місця, де встановлена система автоматизації, починаючи від локального комп'ютера та закінчуючи "хмарковим" сервісом.
• Цілодобова доступність сервісу в режимі 24/7 (без вихідних і святкових днів).