Функціональні можливості
- База клієнтів
- Банківські та касові операції, клієнт-банк, платіжний календар;
- Розрахунки з контрагентами, персоналом;
- Облік матеріалів, товарів, продукції;
- Замовлення клієнтів, замовлення-наряди;
- Планування та облік виконання робіт і надання послуг;
- Планування та облік виробничих операцій;
- Планування завантаження ресурсів підприємства;
- Торговельні операції, в тому числі роздрібні продажі;
- Облік персоналу, розрахунок управлінської заробітної плати;
- Облік витрат і розрахунок собівартості;
- Майно, капітал;
- Доходи, витрати, прибутки і збитки;
- Фінансове планування (бюджетування) і ін.
|
Запаси і склад
- Роздільний облік запасів — власних товарів, матеріалів, продукції, а також товарів, прийнятих і переданих на комісію, і матеріалів, отриманих та переданих в переробку;
- Облік довільних характеристик номенклатури (колір, розмір і т. д.), а також партій запасів;
- Облік в розрізі осередків місць зберігання (зони, стелажі, полиці і т. п.);
- Переміщення запасів (між місцями зберігання, видача в експлуатацію і повернення з експлуатації, списання на внутрішні потреби);
- Резервування запасів (облік запасів і витрат в розрізі замовлень покупців);
- Облік запасів в розрізі ВМД;
- Використання ордерної схеми обліку запасів (прибуткові складські ордери, видаткові складські ордери);
- Друк етикеток і цінників.
- Підтримуються функції інвентаризації запасів і відображення результатів інвентаризації — оприбуткування та списання запасів.
|
Маркетинг і продажі
- Операції з товарним асортиментом
- Підготовка продажів і робота з клієнтами
- Продаж зі складу та під замовлення
- Відвантаження в кредит або по передоплаті
- Реалізація товарів, прийнятих на комісію
- Передача товарів на реалізацію комісіонеру
- Може використовуватися в автоматизованих і неавтоматизованих роздрібних торгових точках
- Підтримується ведення кількісно-сумового або сумового обліку
- Звіт по рухах і залишках товару в роздрібних цінах
- Звіт з продажу в роздрібних цінах
- Підтримується формування і друк етикеток і цінників
|
Постачання і закупівлі
- Реєстрація постачальників і контактної інформації
- Зберігання цін постачальників і конкурентів, друк прайс-листа контрагента
- Зберігання виду цін, виду знижки, види цін контрагента за договором
- Зберігання інформації про користувача, котрий змінив ціну номенклатури контрагента
- Реєстрація та зберігання списку контактних осіб контрагентів і їх контактної інформації
- Реєстрація подій при взаємодії з постачальниками та підрядниками — вхідні та вихідні дзвінки, листи, зустрічі та інше
- Оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання
- Формування графіків поставок
- Розрахунок потреб в запасах, визначення дефіциту запасів, формування рекомендацій на поповнення запасів шляхом формування замовлень на виробництво або замовлень постачальникам
- Підтримується функція реєстрації надходження додаткових витрат на придбання товарно-матеріальних запасів.
|
Роботи, послуги, виробництво
- Управління даними про склад і технології виконуваних робіт і виробленої продукції.
- План-графік виробництва продукції, виконання робіт, надання послуг
- Планування завантаження ресурсів підприємства
- Реєстрація факту виготовлення продукції, виконання роботи, надання послуги.
- Планування робіт співробітників
- Реалізовано простий механізм виконання робіт і надання послуг з використанням замовлень-нарядів
|
Фінанси
- Можливість ведення управлінського обліку
- Отримання управлінського балансу
- Формування та аналізу фінансового результату
- Передбачено управлінський план рахунків і механізм формування управлінських проведень документів
- Наявність таких звітів: оборотно-сальдова відомість, грошові кошти, доходи і витрати
- Існує можливість реєстрації фінансових планів
- Передбачені кошти для нарахування податків, введення і розподілу інших витрат, виклик процедури закриття місяця
- «Монітор керівника» — призначений для контролю діяльності підприємства з боку керівника •
|
Зарплата і персонал
- кадровий облік персоналу, включаючи співробітників
- облік робочого часу (табель)
- управлінський розрахунок заробітної плати співробітників підприємства
- можливість формувати аналітичні звіти по розрахунках з персоналом, нарахування й утримання співробітників.
|
Мобільний додаток
- Швидкий і зручний оперативний облік замовлень, в тому числі відбір замовлень за ознаками «неоплачені», «невідвантажений» та іншими критеріями
- Ведення бази покупців і постачальників з їх телефонами та електронними адресами • Облік боргів покупців і постачальникам
- Облік товарів: залишки на складі, закупівельна ціна, ціна продажу, фотографії товарів
- Облік оплати замовлень, звіт по руху грошових коштів
- Використання камери пристрою, в якості сканера штрих-кодів
- Розрахунок валового прибутку
- Відправлення рахунків на оплату за e-mail і SMS
- Друк звітів і документів на принтерах WiFi і Bluetooth
- Підтримка російськомовного і україномовного інтерфейсів (мова інтерфейсу залежить від мови, що використовується на мобільному пристрої)
|
Обмеження базової версії “BAS Малий бізнес”
“BAS Малий бізнес. Базова” має ряд обмежень:
- не підтримує ведення обліку операцій більш ніж однієї фірми в одній інформаційній базі;
- при цьому є можливість ведення обліку декількох організацій в окремих інформаційних базах на одному комп’ютері
- одночасно з однією інформаційною базою може працювати тільки один користувач
- не підтримує формування друкованих форм регламентованої звітності індивідуального підприємця – реалізований тільки обмін з сервісом здачі електронної звітності “FREDO Звіт”
- не підтримується зміна конфігурації, можна використовувати тільки типову конфігурацію і встановлювати її оновлення
- не підтримується робота в клієнт-серверному варіанті
- не підтримується робота розподілених інформаційних баз
- не підтримується СОМ-з’єднання і Automation-сервер.
Якщо в організації виникне потреба ведення багатофірмового обліку в єдиній інформаційній базі, одночасної роботи декількох користувачів або з’являться інші задачі, які не вирішуються в рамках обмежень базової версії, то в цьому випадку організація зможе перейти на програму “BAS Малий бізнес” версії ПРОФ, яка не має зазначених обмежень.
|
Налаштування параметрів обліку
В процесі налаштування здійснюється:
- реєстрація інформації по організаціях підприємства
- реєстрація структури підприємства – підрозділів, складів
- налаштування параметрів обліку
- налаштування сервісних функцій
- введення початкових даних за розділами обліку
“Помічник початку роботи” спрощує початок роботи з системою. З його допомогою користувач, переходячи від етапу до етапу, може заповнити облікові дані, ввести залишки на початок роботи і виконати основні налаштування програми. Є можливість відключення розділів обліку, які не використовуються на підприємстві, наприклад, облік зарплати або виробництва.
|