Інструкції по роботі з програмою M.E.Doc
Коротка інструкція по роботі з програмою M.E.Doc для початківця:
1. Отримавши відкритий сертифікат в УСЦ, необхідно зареєструвати його у своїй податковій інспекції (потрібно віднести відкритий сертифікат в електронному вигляді або відправити у вигляді договору в електронному вигляді з ПО «M.E.Doc» (попередньо встановивши ПО «M.E.doc», див. п. 2.3).
Договір з податковою інспекцією можна знайти:
Для юридичних осіб: Головне меню — Звітність — Реєстр звітів — Файл-Створити звіт — (в відкритому вікні «Створення звіту» вкладка «Всі» вибираємо «Податкову інспекцію»- в вкладці «Інше» знаходимо «Договір про електронний документообіг» (J1391001) для юр. осіб;
Для ФОП: Головне меню — Звітність — Реєстр звітів — Файл-Створити звіт — (в відкритому вікні «Створення звіту» вкладка «Всі» вибираємо «Податкову інспекцію»- в вкладці «Звітність фізичних осіб» вибираємо «Договір про електронний документообіг» (F1391001);
Договір: Створити — Підписати — Відправити — отримуємо у відповідь дві квитанції (перша квитанція приходить протягом 20 хвилин, друга — протягом доби), після цього можемо відправляти звіти, якщо квитанції не приходять — телефонуємо до податкової.
2. Створити електронну поштову скриньку для звітності, наприклад, на сервері ukr.net з необхідними налаштуваннями (Інструкцію по створенню та налаштуванню електронної пошти можна знайти нижче в переліку інструкцій).
3. Встановити дистрибутив ПО «M.E.Doc» і оновити програму до останньої версії (необхідне підключення до мережі Інтернет).
4. Запустити програму і поетапно заповнити картку Вашого підприємства (внести дані по підприємству) з установчих документів.
5. Налаштування електронної пошти в ПО «M.E.Doc»: Адміністрування — Параметри системи — Ел. пошта (інструкція на me-doc.dp.ua або в програмі в меню «Довідка»);
6. Налаштування сертифікатів в ПО «M.E.Doc»: Адміністрування — Сертифікати (Вкладка «Встановлені сертифікати») — кнопка на клавіатурі F5 (завантажуються з Інтернету);
7. Налаштування комплекту підписів: Адміністрування — Параметри системи — Підпис (вибираємо відповідний комплект з випадаючого меню);
8. Ліцензія на ПО «M.E.Doc» (якщо оплачувалась): Адміністрування — Керування ліцензіями — Завантажити — ОК;
9. Зареєструвати ключі в Пенсійному фонді — відправити — «Картку приєднання до ПФУ»: її знаходимо — Головне меню — Звітність — Реєстр звітів — Файл — Створити звіт — (в відкритому вікні «Створення звіту» вкладка «Всі» вибираємо «Пенсійний фонд» — «Картка приєднання до ПФУ» (P9900401). Створюємо її і підписуємо, потім відправляємо в ПФУ, отримуємо у відповідь дві квитанції, після цього можемо відправляти звіт у Пенсійний фонд.
!!!ВАЖЛИВО: на будь-який звіт приходять «Повідомлення» та дві квитанції:
1-я — відразу (15-30 хв.) — говорить про те, що наш звіт складений правильно, на діючому бланку;
2-я — протягом 2-х годин (максимальний час очікування 1 доба !!!) — говорить про те, прийнятий наш звіт чи ні (пишеться великими буквами «ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО» або «ДОКУМЕНТ НЕ ПРИЙНЯТО» (якщо прийнято, спимо спокійно, в іншому випадку читаємо помилки, що пишуться після слів «не прийнято», у разі непорозумінь телефонуємо (0562) 33-73-49 (якщо придбано ліцензійне супроводження).
ВАЖЛИВО: відправляти звіти за тиждень до закінчення звітного періоду!!!!! (поки є час виправити помилки).
ВАЖЛИВО: дочекатися другої квитанції!!!! (без неї ВИ не можете бути впевнені в тому, що Ваш звіт здано).
Нижче наведені інші детальні інструкції по роботі з програмою M.E.Doc, які також допоможуть Вам у роботі з програмою:
- Картка приєднання для ключів УСЦ
- Налаштування антивірусів-файєрволів
- Створення та налаштування email пошти
- Технічні вимоги до комп’ютера для комфортної роботи в програмі M.E.Doc
- F.A.Q. по помилках