М.Е.Doc

M.E.Doc Зарплата

Ціни та тарифи
Замовити безкоштовну демоверсію
Пройти навчання

M.E.Doc Зарплата — це модуль системи електронного документообігу «M.E.Doc», який автоматизує розрахунок і нарахування заробітної плати працівників малих і середніх підприємств, а також усі процеси обліку та управління персоналом.

Модуль «M.E.Doc Зарплата» надасть вам у розпорядження перелік типових видів оплат, фондів та їх нарахувань, комплекти всіх необхідних звітів, які сформовані з урахуванням вимог контролюючих органів.

За допомогою модуля «M.E.Doc Зарплата» ви зможете:

  • створювати та вести особисті картки працівників, в яких міститься вся необхідна інформація про них;
  • вести розрахункові листки працівників (з урахуванням одноразових премій, доплат, відпускних, лікарняних);
  • розраховувати нарахування в фонди, як в цілому по підприємству, так і окремо по кожному працівнику;
  • формувати документи для переведення виплат працівникам і аліментів у банки на особисті рахунки;
  • зберігати розрахункові листки за поточний рік і всі минулі періоди.

При цьому модуль «M.E.Doc Зарплата» автоматично:

  • розраховує заробітну плату згідно з чинним законодавством (по окремих підрозділах і по підприємству в цілому);
  • перераховує заробітну плату по кожному працівнику з урахуванням графіка його роботи;
  • перераховує суми утримань і відрахувань у фонди за попередні періоди при зміні законодавства України;
  • заповнює розрахункові відомості на основі даних з особистих карток і розрахункових листків;
  • заповнює звіти (1ДФ, 1ПВ, ЄСВ) на основі зарплатних даних.

Ви можете замовити створення програми або купити готове рішення під ваш бізнес для оптимізації бізнес-процесів у будь-якій сфері діяльності.

замовити продукт
Потрібна консультація спеціаліста?
Зв'яжіться з нашим менеджером. Він докладно відповість на всі Ваші запитання.
Отримати консультацію
Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.
Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.