М.Е.Doc
M.E.Doc Зарплата
Ціни та тарифи
Замовити безкоштовну демоверсію
Пройти навчання
M.E.Doc Зарплата — це модуль системи електронного документообігу «M.E.Doc», який автоматизує розрахунок і нарахування заробітної плати працівників малих і середніх підприємств, а також усі процеси обліку та управління персоналом.
Модуль «M.E.Doc Зарплата» надасть вам у розпорядження перелік типових видів оплат, фондів та їх нарахувань, комплекти всіх необхідних звітів, які сформовані з урахуванням вимог контролюючих органів.
За допомогою модуля «M.E.Doc Зарплата» ви зможете:
- створювати та вести особисті картки працівників, в яких міститься вся необхідна інформація про них;
- вести розрахункові листки працівників (з урахуванням одноразових премій, доплат, відпускних, лікарняних);
- розраховувати нарахування в фонди, як в цілому по підприємству, так і окремо по кожному працівнику;
- формувати документи для переведення виплат працівникам і аліментів у банки на особисті рахунки;
- зберігати розрахункові листки за поточний рік і всі минулі періоди.
При цьому модуль «M.E.Doc Зарплата» автоматично:
- розраховує заробітну плату згідно з чинним законодавством (по окремих підрозділах і по підприємству в цілому);
- перераховує заробітну плату по кожному працівнику з урахуванням графіка його роботи;
- перераховує суми утримань і відрахувань у фонди за попередні періоди при зміні законодавства України;
- заповнює розрахункові відомості на основі даних з особистих карток і розрахункових листків;
- заповнює звіти (1ДФ, 1ПВ, ЄСВ) на основі зарплатних даних.
Ви можете замовити створення програми або купити готове рішення під ваш бізнес для оптимізації бізнес-процесів у будь-якій сфері діяльності.
замовити продукт
ПІДПИСАТИСЯ НА НОВИНИ:
Потрібна консультація спеціаліста?
Зв'яжіться з нашим менеджером. Він докладно відповість на всі Ваші запитання.
Отримати консультацію