Можливості рішення з галузевою специфікою СофтІнформ. ERP Управління олійноекстракційним заводом

Ціни та тарифи
Замовити безкоштовну демоверсію
Пройти навчання

СофтІнформ. ERP Управління олійноекстракційним заводом є доповненням рішення BAS ERP. Особливу увагу при розробці конфігурації було приділено реалізації функціональних можливостей, які затребувані підприємствами олійно-жирової галузі України зі збереженням функціонала типового рішення. Такий підхід дозволив істотно розширити можливості і область застосування нового ERP-рішення.

BAS Сумісно

СофтІнформ. ERP Управління олійноекстракційним заводом призначена для автоматизації управлінського, бухгалтерського і податкового обліку, включаючи підготовку обов’язкової (регламентованої) звітності в організації. Бухгалтерський і податковий облік ведеться відповідно до чинного законодавства України.

Функціональність програми СофтІнформ. ERP Управління олійноекстракційним заводом

Управління закупівлею сільськогосподарської сировини

  • Формування розпоряджень за цінами і базисам;
  • Складання паспортів угоди по сировині і формування замовлень постачальникам;
  • Формування договорів і угод з можливістю перерахунку ціни на поставляється сировина.

Управління логістикою

  • Формування розпоряджень на переміщення сировини і готової продукції (реєстр дозволених машин на завод);
  • Узгодження шкали тарифів на перевезення вантажів різними видами транспорту;
  • Облік нормативних і наднормативних втрат, а також простоїв при перевезенні, контроль тари автомобілів та інше;
  • Формування звітів перевізнику по переміщеним вантажам.

Кількісно-якісний облік і готової продукції

  • Оперативний облік надходження сировини, напівфабрикатів і готової продукції;
  • Експрес-аналіз, аналіз якості;
  • Облік підробітку сировини та вивезення непридатних відходів;
  • Облік руху сировини за кількістю та якістю в розрізі клієнтів;
  • Облік передачі сировини у виробництво;
  • Оперативний облік відвантаження готової продукції.

 Керування виробництвом

  • Оперативний облік надходження сировини у виробництво за кількістю і якістю;
  • Облік продукції, що випускається за кількісно-якісними показниками;
  • Формування матеріального балансу.

Автоматизована система приймання та відвантаження

  • Внутризаводская логістика (проходження транспорту згідно маршрутів з обов’язковою фіксацією в контрольних точках з використанням магнітних карт);
  • Інтеграція системи з системою відеоспостереження (проводиться фотофіксація на етапах проходження транспорту);
  • Автоматична система зважування без участі вагаря;
  • Можливість проведення аналізу якості без ідентифікації клієнта, транспорту;
  • Моніторинг проходження транспорту по території підприємства.

Додатковий сервіс

  • Контроль за закупівельними цінами на сировину і реалізацію готової продукції;
  • Узгодження цін і базисних показників відповідальними особами;
  • Узгодження може проводитися у вигляді задач на робочому столі користувача, аналогічно як в рішенні «BAS  Документообіг КОРП». У разі спільного використання цих двох конфігурацій, це можна робити і безпосередньо і в BAS  Документообіг КОРП.
  • Процес узгодження може бути проведений з мобільного клієнта (віддалено).

Відмінною особливістю є той факт, що процес узгодження задач може бути проведений як в режимі онлайн так і за допомогою подальшої синхронізації. Наприклад, в польоті літака …

Формування розпоряджень по базисам;

Розпорядження за цінами (ціна дня);

Паспорт угоди (індивідуальне розпорядження);

Звіт по виконанню договорів із закупівлі сировини;

Функціонально реалізований механізм узгодження всіх транспортних засобів допущених на територію підприємства, як по завезенню, так і відвантаження, в розрізі днів. Використовується як підставу для формування завдань на перевезення службі логістики. Може використовуватися як опція.
Розпорядження на переміщення;

Шкала тарифів на перевезення;

Звіт по перевізнику;

Кількісно-якісний облік складу сировини ведеться як в загальному, так і в розрізі давальців і власності. Всі операції по реєструються в книзі Форма № 12.
Направлення на склад (приймання);

Експрес-аналіз, аналіз якості;

Картка аналізу якості

Реєстр приймальних квитанцій

Акт підробітку сировини

Наказ на вивіз відходів

Відображення факту вивозу відходів

Акт розрахунок по сировині для давальця

Наказ на відвантаження продукції

Товарно-транспортна накладна

Передача матеріалів у виробництво

Випуск готової продукції

Матеріальний баланс (Форма 23)

Матеріальний баланс (Форма 23) Додаток 1

Матеріальний баланс (Форма 23) Додаток 2

Матеріальний баланс (Форма 23) Додаток 3

Автоматизована система приймання та відвантаження
У даному рішенні реалізована система контролю переміщення транспорту, як при прийманні сировини так і відвантаження готової продукції. У конфігурації використовуються етапи проходження транспорту з фіксацією їх в реальному часі за допомогою використання сканера штрих-коду або зчитувачів магнітних карт. Додатково може використовуватися функція фотофіксації з IP-камер відеоспостереження.

Продукт дозволяє виробляти проведення експрес-аналізу, аналізу-якості і контрольного аналізу проб анонімно (лаборант не знає кому належить відібрана проба), використовуючи тільки маркування штрих-коду.
При використанні магнітних карт конфігурація інтегрується з системою контролю управління доступом на базі програмного продукту Actima.
Також система дозволяє робити зважування транспорту без участі вагаря і при цьому проводиться контроль зміни тари автомобіля, аналізуючи його попередню історію.

Налаштування етапів з приймання сировини і відвантаження продукції може бути налаштована під конкретне підприємство. При цьому можна включати, за бажанням, додаткові опції фотофіксації про проходження етапу.

Журнал проходження етапів з приймання

Журнал проходження етапів по відвантаженню

Зважування

Технологічні переваги

Програмний продукт СофтІнформ. ERP Управління олійноекстракційним заводом розроблений на новій версії технологічної платформи, яка дозволяє:

  • забезпечити високу надійність, продуктивність і масштабованість системи;
  • організувати роботу з системою через Інтернет, в режимі тонкого клієнта або веб-клієнта (через звичайний інтернет-браузер), в тому числі в «хмарному» режимі;
  • створювати мобільні робочі місця з використанням планшетів і смартфонів;
  • налаштовувати інтерфейс для конкретного користувача або групи користувачів з урахуванням ролі користувача, його прав доступу і індивідуальних налаштувань.
замовити продукт
Потрібна консультація спеціаліста?
Зв'яжіться з нашим менеджером. Він докладно відповість на всі Ваші запитання.
Отримати консультацію
Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.
// change key 6LeQbAkaAAAAAANip6CuCzTfppA9PIeYN9dWRZ-i
Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.